تحقیقی که جدیدا در نشریه فیزیولوژی ایلات متحده منتشر شده می باشد نشان میدهد شناگران حجم اکسیژن بالاتری در وضعیت استراحت دارا هستند که این گزینه یک عدد از مهمترین فواید شنا به جهت سالم قلبی عروقی است. کارشناسان فیزیولوژی ورزشی پیشنهاد میکنند که دست‌کم 30 دقیقه قبل از تمرین شنا چیزی نخورید. شنا نمودن علاوه بر این که عضلات شما را به خوبی تمرین می دهد، تندرست سیستم قلبی و عروقی شما را نیز ارتقاء می بخشد. جذاب هست بدانید افرادی که شنا می نمایند تقریبا نصف افراد غیرفعال در خطر مرگ قرار دارند. شنا ممکن هست به بیماران در گیر به کمردرد امداد نماید تا از شناوری آب استعمال کنند و همین بیماران را قادر میسازد که همین عضله ها اصلی را به طور مؤثرتری تمرین دهند. هر یک از این حرکات بر بر روی مجموعه های عضلانی متفاوتی تمرکز می کنند و آب سبب ساز ساخت نوعی مقاومت ملایم برای ارتقا عملکرد آن ها می شود. نزدیک به ۵۰ % از افراد مسن، مقداری مبتلا بی خوابی می شوند، از این رو این یک خبر زیاد عالی به جهت آن ها است. هشت ساعت خواب عالی سبب ساز می شود احساس توان کرده و آمادگی به جهت یک جلسه موثر را داشته باشید. استقامت را حلقه شنا اینتکس بالا می برد. سرتان را خیلی بالا نبرید. به کار گیری از کلاه شنا سرعت فرد را بالا برده و همین عمل به افراد تازهکار اعتماد به نفس میدهد و این طور اشخاصی که موهای بلند دارا هستند از ریختن موهایشان به باطن آب پیشگیری نموده و کلر موجود در آب به موهای کسانی که حساسیت دارند و موهایشان میریزد اثر گذاری گذار نخواهد بود و خانمها که موهای بلند دارند حتماً می بایست از کلاه استفاده نمایند که این عمل به بهداشت استخر کمک بسیاری میکند. اگر چه این مساله به ترازو فاکتورهای دیگر روی سرعتتان موقع شنا کردن اثر گذاری گذار نیست؛ اما به یاد داشته باشید که کلیه همین تکنیکها در کنار هم می توانند شتاب شما زمان شنا نمودن را ارتقا بدهند. فواید شنا کردن آنقدر فراوان است که یک ساعت تمرین شنا تقریبا به میزان یک ساعت دویدن کالری می سوزاند، فارغ از اینکه هیچ تاثیری روی استخوان ها و مفاصل شما داشته باشد. می نشینند. همچنین در این گونه شنا به ادله تحرک قلیل فرد کالری کمتری می سوزاند. صد رد صد شما هم در ذهنتان همین سوال نقش بسته که بهترین جور شنا برای دیسک کمر چیست؟ کندترین جور شنا در میان چهارنوع شنای اساسی است. شنا به جهت شما ورزشی خوب است. وقتی صورت شما تحت آب است، اکسیژن مادهای گرانبها میشود. هنگامی پشت میز نشستهاید نمیتوانید دست خود را بالای سرتان ببرید ولی زمانی در استخر می باشید بازوهایتان تا بالای سرتان میآید و حرکت میکنند.

ایندکسر