نورهایی که مرجع آنان را خرید کننده نمی بیند، اما نور آن معلوم است. این موضوع در اولین بازخورد ما دارای فضایی که وارد آن می شویم معین می شود. بلکه ما می خواهیم، اجناس در کنار طرح درون فروشگاه، مضاعف دیدنی تر به چشم خریدار بیایند. ما نمی خوا هیم که دیوارها و دکور مغازه در تمام مغازه حیث خریدار را جلب کند. اهمیت به کار گیری از این نوع نور پردازی، می توانیم بخش خاصی از فروشگاه یا محصول خاصی را بصورت ویژه نورپردازی نماییم تا دقت مشتریان بیشتر به آن جلب شود. طراحی دکوراسیون فروشگاه و طراحی ویترین فروشگاه مناسب، منجر می شود که دقت اشخاص بیشتری به فروشگاه شما جلب شود. نورپردازی ویترین بایستی به طور متمرکز و ظریف بر روی محصولات باشد. از یک طرف، بعضی داعیه می نمایند که از آنجا که اکثر مردم راست دست هستند، به طور ذاتی تمایل دارا‌هستند به سمت راست گردش نمایند و محیط فروشگاه را در جهت مغایر جهت عقربه های ساعت طی می کنند. یکی از موثرترین کارداران در خرید و فروش امروز در بازارها، محیط خرید کردن که مشخصه کلیدی آن طراحی های داخلی است. کارداران متعددی وجود داراست که مشتریان را به خرید در مغازه لباس و در غایت خرید کردن کالاهای شما علاقهمند میکند. شما می بایست به طبقه بندی و چیدمان کالای تان حساس دهید، مثلا نباید شلوار و لباس را اهمیت هم در یک قفسه و یک طبقه بگذارید، برای هر متاع مکان و قفسه و جای مشخصی را تعیین کنید تا نیز به زیبایی و آراستگی دکان امداد نماید و این که خرید کننده دچار سردرگمی نشود. در وضعیت دوم معمولا از لامپ های هالوژنی و توکار به جهت نورپردازی ویترین و قفسه ها استعمال می کنند. نقشه کف هندسی اصلی به کارگیری از قفسه ها و وسایل به جهت تولید احساس اطمینان در افراد و طراحی منحصر به فرد در دکان است. به این ترتیب خریدار کلیدی ادب به توصیه گوش داده، به آن فکر می کند، متوجه سود و منفعت آن پیشنهاد برای خود می شود، و در نهایت آن را قبول می کند. در صورتی که شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در گزینه دکوراسیون داخلی مغازه عطاری لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

ایندکسر