مزیت اکثر برنامه همین میباشد که به جهت یک جدید عمل فراوان مناسب میباشد آنان میتوانند مجموعهای از تمرینات را انجام داده و نتیجه را مشاهده نمایند همین تمرینات از آنجا که کلیدی توالی و تکرار میباشند برای حرفهایها نیز مناسباند تعداد متعددی تمرین متعدد وجود داراست که شما میتوانید بر تنوع آنها بیفزایید و پیشرفت کنید. برنامه مثال تحت مخلوط مهربانی از برنامههای تمرینی فردی و ترکیبی میباشد که هر دو جنبۀ تقویت و سایز ماهیچهها را در بر می‌گیرد در میان او‌لین گروه از تمرینات یک دقیقه و فی مابین گروه دوم 30 تا 45 دقیقه استراحت کنید. تمرین متعددی وجود دارند که در همین برنامه می توان اجرا کرد شما باید روشی را پیش بگیرید که به نتیجه های خوبتر باعث شود برای تقویت هر مجموعه از ماهیچهها باید تمرکز و تمرین خود را بر روی آن متمرکز نمایید حال چنانچه هدف شما تقویت ماهیچه باشد یا این که سایز آن فرقی نمیکند. مزیت آن این می باشد که گزینه و تعیین لطف به جهت تازه کارهایی میباشد که مایلاند ماهیچههایشان را تقویت نمایند از آنجا که استراحت به اندازه در همین برنامه وجود داراست و تمرینات بدنی تقسیم شده هستند پس استرس و فشار کمتری به شما وارد می گردد و آغاز لطف است اشخاص ماهر نیز میتوانند با این تمرین و تکرار فرایند آن و انتخاب گونه تمرین و زمان استراحت، ماهیچهها و عضلاتشان را تقویت کنند مزیت دیگر آن همین می باشد که به شما اجازه می دهد تمرینات بیشتر انجام دهید. در صورتی که به یک راهنمای تمرین نیاز دارید که حیاتی هدف ها شما سازگار باشدBodyFit برنامه پیشنهادی ما به شما است. همین نوعی تمرین میباشد که به بالا تنه و پائین تنه اختصاص دارد این تمرین در یک جدول زمانی یا این که دو جدول زمانی متعدد انجام می‌گردد و باعث می گردد بتوانید دو بار در هفته به ماهیچههایتان عمل بدهید. ما همین برنامه تمرینی بدنسازی را به شکل جدول بندی به ملازم تصویر طرز اجرای درست هر حرکت در در مقابل آن برای دانلود در فولدر pdf (قابل استفاده در گوشی و کامپیوتر) فراهم کرده ایم تا در زمان حضور در باشگاه، بدون نیاز به یاری بتوانید از تمرین لذت ببرید. حرکت پشت بازو هالتر خوابیده که توصیه می شود به رخ 2 ست 10 تایی انجام شود. اگر شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در گزینه برنامه بدنسازی 4 روز در هفته بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر