خطای جرقه زنی و عدم احتراق در سیلندر خودروی 206 و موتور TU5

او‌لین ورژن، همون نسخه 7.4.4 از همین ECU هستش که عجله لطف ارائه میده و تو کشور‌ایران شیفته سینه چاک خیلی زیاد داره. و در این در بین یک‌سری ورژن از همین ECU بر روی 206 کارگزاشتن شده. نسخه بعدی هم که 7.4.9 بود که در ایران بر روی موتورهای دوگانه سوز CNG پژو 206 طراحی و کارگزاری شده. 7 موتوری میباشد که از به عبارتی نخست به جهت کاربرد دو گانه سوز طرح ریزی شد و پس از ارائه یکسری گونه از آن، حالا به یکی از از بهترینها در جایگاه خود در کشور‌ایران تبدیل شده است. در این سال ایران خودرو تصمیم گرفت تا مهم ارایه ی یک فیس لیفت بر بر روی پژو 405 و نزدیک نمودن ظواهر قدیمی پژو 405 به ظواهر کالا آن سال های پژو به این معنی که 406 که به تعداد محدود در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد ، ورژن ای لوکس خیس ، زیباتر و خریدار پسند به بازار عرضه کند تا علاوه بر به دست آوردن سهم بیشتر از بازار و متنوع سازی محصولات ، خودرویی را برای تشریفات در سبد تولیدات خود داشته باشد. علاوه بر آن گیربکس AL4 از تکنولوژی بسیار سابق بهره می موفقیت و به خصوص در هنگام معکوس کشیدن می تواند موجب دردسر راننده شود. ولی در سال های بعد از آن کشور ایران خودرو ورژن ی ELX پارس را نخست اهمیت موتور L4 که قدرت و گشتاور بیشتری ساخت می کرد معرفی کرد و بعد از آن ورژن ی ال ایکس پارس را اساسی بهره گیری از موتور شناخته شده ی TU5 اساسی اختلافاتی در ایمنی و مرحله امکانات به بازار عرضه نمود. پارس آپشن های بیشتری از لیفان x60 دارد. یک نکته که مضاعف تاکید شده همین است که موتورTU5 در مقایسه حساس دیگر موتورهای استعمال شده در اتومبیل های داخلی از آلرژی و نازکی بیشتری برخوردار لرزش موتور tu5 است. موتور TU3A اصلی حجم 1361 سی سی اهمیت 4 سیلندر ، 8 سوپاپ و برخوردار از سیلندر و سرسیلندر آلومینیمی می باشد و در مقایسه اصلی موتورھای مشابه، نسبتا سبک و اندک مصرف بوده و به جهت به کارگیری در خودروھای کوچک شھری اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد . از مهمترین مشخصات فنی پژوپارس می بایست به موتور 1.6 لیتری خودرو اشاره نماییم که دارای 16 سوپاپ است. همین سیستم مهم بھره مندی از 2 میل بادامک جداگانه برای سوپاپھای ھوا و دود، قابلیت و امکان تولید ٤ عدد سوپاپ به جهت ھر سیلندر و جمعا 16 سوپاپ برای موتور را فراھم می نماید . در کنار همین دو می بایست پارس (پرشیا) و سمند را به تیتر دو نمونه منقطع و اهل ایران 405 و همچنین RD (بدنهای شبیه نمونه پیش از فیسلیفت 405) را به عنوان فرزندخوانده 405 (با متعلقات فنی پیکان) در همین لیست قرار دهیم. در کنار این البته می بایست به سمند و پژو پارس به تیتر برادران اهل ایران 405 اشاره کرد.پارس که اهمیت اسم نخستین پرشیا (بعدها به استدلال ثبتشدن همین نام تجاری توسط یک تولید کننده موتورسیکلت) توسط پژو و به عنوان خودرویی مابین 405 و 406 حساس امکاناتی عمده از 405 ایرانی (GLX) همانند پروژکتورهای جلو، شیشههای برقی عقب و داشبورد شکیلتر طراحی شد و به تیتر نمونه لوکستر و مدرنتر 405 به بازار کمتنوع کشور‌ایران عرضه شد.علاوه بر این سمند نیز به عنوان اتومبیل ملی ما براساس پلتفرم و متعلقات فنی 405 رخ گرفته هست و از لحاظ بعضا خودرونویسان خارجی حتی یکی از اشکال 405 محسوب میشود. زیرا کشور‌ایران اتومبیل روی برخی از اتومبیلهای تولیدی خویش اهمیت موتور TU5 از کوئل مشهور به تیپ پنجی به کار گیری کرده ولی روی بعضا از تولیدات نیز از کوئل رانایی استعمال کرده است. معروف­ترین جنس جک در کشور ایران JAC S5 میباشد که در سال­های پیشین به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی جای خود را در افکار مردم باز کرده است. وبسایت مشرق: همـه کمپانی های خودروسازی دنیـا از هر متاع خود ابتدا یک نمونـه اولیـه ساخته و پس از انجام تستهای متعدد تصمـیم بـه ایجاد آن درون تیراژ بالا را مـیگیرند. بررسی سیستم ما در آیتم این جنس تا به امروز این کالا را جزو محصولات میانگین تحلیل کرده است، در روزهای آتی به تحلیل ظریف خیس این کالا می پردازیم. سوپرچیپش کردم دنده پنجش 240 تا میره . رو آزمون کردم عمرا یکیشون شتابش پایین 14 نیست.اگرم قبول ندارید برید آزمون فنی مجله روسی Autoreview فی مابین سمند و لیفان و ال90 رو بخونید . در کلاس 28 سیستم های اتولاک یا این که سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت و مسترلاک یا سیستم گشوده و بسته شدن قفل ها مهم یک کلید دوباره به خودرو بازگشته اند و عملا هیچ تفاوتی دربین این خودرو و پارس کلاس 23 چشم نمیشود. در همین نسخه میزان مصرف کمتر شد، مقدار کپ کردن پدال گاز اکثر شد و دریچه گاز خیلی کندتر از قبل گشوده میشد، میزان آلایندگی کاهش شد، و اما شتاب و کشش اتومبیل هم افت خیلی محسوسی داشت. موتور های NFU از پیستونهای محدب (معروف به پیستون کله قندی) استفاده مینمایند و به عهد معروف نسخه اروپایی 206 هستند. ھم اکنون از این موتور برای خودروی پژو 206 تیپ 2 به کار گیری میگردد. انجام همین پروژه در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از جیبتان خالی میکند، اما در عوض میان ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسببخار اخذ میکنید که سوای شک با اولی تختهگاز خواهید گفت “ارزشش را داشت”.

حتما بخوانید:
فروشگاه استخر بادی کودک و استخرهای پیش ساخته خانگی- اخبار بازار تسنیم
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsü