کسب و کارها برای ترقی می بایست بر روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و کار اینترنتی است.
برای ساخت یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. او‌لین کاری که می بایست در همین راستا انجام دهید این هست که یک اسم اینترنتی عالی و دیدنی گزینش کنید. همچنین مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت به دست آوردن و فعالیت شما منطقی میباشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها ناآشنا به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 گزینه فراوان دارای را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب وبسایت خویش از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما به جهت مخاطبان جذاب خواهد بود و تعدادی گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه روش منطقی و اساسی

البته وب وبسایت باید از نظر ظاهری زیبا باشد. البته مهمتر از آن، در آغاز می بایست طریق فعالیت اساسی وب سایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را گزینش کنید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش نمایید که چه برنامه ای به جهت وب سایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم برای تارنما و هم برای سئو دارای است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در نظر می گیرد.
به همین برهان می بایست از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که افرادی که از وب سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را درک کنند و همینطور در رتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها دقیق و دارای ارتباط حیاتی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم سعی به جهت ساختن وب سایتی می باشد که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که برای موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در آیتم به دست آوردن و فعالیت خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه نوع کاری که انجام می بدهید استفاده کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک جنس است، می بایست تصاویری اهمیت کیفیت عالی به جهت کلیه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید تمام امور و کارهای انجام شده را حیاتی جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در وب سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها کافی در مورد میزان مرغوب بودن همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید دارای ارسال لحاظ برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. وبسایت خویش را اهمیت توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته مفید به جهت وب سایت شما همین است که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب تارنما رقبای خویش را باز‌نگری کنید، به تیتر مثال چنانچه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خود و وبسایت او پیدا کنید. همچنین بررسی کنید و عارضه ها پیروزی او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در سایت خویش به کارگیری کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا این که دو جمله می تواند زیاد قادر باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و عمل خود، کلیدی ثبت داده ها با در وب سایت خود، در فعالیت خویش توانمند و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت اطلاعات تماس در تارنما مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، براین اساس بایستی کاغذ منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط اهمیت آن کمپانی چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک برگه داده ها تماس در سایت خویش قرار بدهید و کل داده ها مانند نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و لینک نتورک های اجتماعی را به جهت کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط مهم تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و عمل ارتقا جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و نشانی پست الکرونیکی و نتورک های اجتماعی خود را در وبسایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وب سایت قرار ندهید، آن‌ها می بایست بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، بدین ترتیب اصلی کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ گردید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همه موبایل های هوشمند این امکان را دارند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و دارای کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده می باشد و تارنما فارغ از استراتژی معین بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحات متفاوت تارنما خویش به کار گیری می کنید. به تیتر مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا اصلی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در مورد تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک به جهت وبسایت خود، بایستی راهی برای ساخت یک فراخوان برای اقدام در نظر بگیرید. این بدان معنا می باشد که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در تارنما شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به ورقه گزینه عشق و علاقه خود در هر صفحه از وبسایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وب سایت خویش بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را تماشا کنید، محصولات خود را مشاهده کنید و …
شما باید اهداف خویش را در سایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از وب سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص وقتی که تصمیم دارید در تارنما خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور تام امکانات و دیتاها اضطراری را به رخ آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک کانال های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما باید در آن ها کاربر شوید و کسب و فعالیت خویش را در وب سایت خویش گسترش دهید تا به دست آوردن و کار خود را توسعه و گسترش دهید. این نیز در سئوی شما دوچندان اثرگذار است. عمل در شبکه های اجتماعی و نمایش لینک و پیوند های آن ها در وب وبسایت باعث تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر