پیستون چیست و چه کاری انجام می دهد – گروه صنعتی قائم

رینگها به ادله خاصیت ارتجاعی مناسبی که دارند در زمانه کارگزاری روی پیستون از ناحیهای که بریده شدهاند مقداری باز میگردند تا به راحتی بر روی پیستون و شیار مخصوص خویش قرار گیرند و پس از جمع نمودن به حالت نخستین برمیگردد، ناگفته نماند که قطر حلقه را اساسی دقت به استانداردهای منحصربه‌فرد به خویش کمی بزرگتر از قطر سیلندر در نظر میگیرند تا عملیات آب بندی را به نحو احسن انجام دهد. پس از اتمام این مراحل، میل لنگ را می چرخاند که آن هم چرخ ماشین را می چرخاند. هر گاه بغل یاتاقانی میل لنگ ساییده شده باشد صدایی ایجاد می نماید که نامنظم و تیزتر هست . در همین دسته، در تاج پیستون برای سر شمع و یا این که سوپاپها فضایی را اهمیت گود کردن آن ساخت میکنند. خودروهایی که اصلی زمانبندی (تایمینگ) سوپاپ متغیر هستند، برای خودداری از عکس العمل سوپاپ با تاج پیستون شیارهایی بر روی آن ایجاد میکنند. تاج پیستون (سر پیستون) مرحله فوقانی پیستون (بالاترین نقطه نسبت به سرسیلندر) است، که حین کارایی موتور زیر نیروها و دماهای فراوان شدید قرار دارد. توان انتقال حرارت در این قطعه دوچندان حیاتی است، چرا که ممکن می باشد بالا رفتن دمای آن ذیل اثر گذاری دمای محیط احتراق سبب ساز به چسبیدنش به دیواره سیلندر و اخلال در کارایی موتور شود. اما چرا از اصطلاح گشتاور در گزینه خودروها به کارگیری چگونه رینگ پیستون موتور سیکلت را جا بزنیم میکنند؟ پس هم اکنون میدانیم که چرا در صنعت خودروسازی برای نشان دادن توان موتور خودروها از اصطلاح اسب بخار به کار گیری میشود. اسب بخار که به آن قدرت یا توان نیز گفته میشود، در به دور موتور بالا به حداکثر می رسد و پس از آن کاهش پیدا میکند. پس بهطور خلاصه می توان گفت که گشتاور یک دسته نیروی چرخشی است که سبب گردش اجسام میشود. ولی پیستونها بهشکل خطی حرکت میکنند و بهطور مستقیم نمیتوانند چرخها را به گردش درآورند. در مورد گشتاور موتور نیز که چرخها را به گردش درمیاورد، از اصطلاح نیوتن متر به کار گیری میکنند. قطعات زیادی هستند که در کنار یکدیگر کار می‌نمایند تا نیروی ساخت شده بوسیله موتور را به گشتاور تبدیل نمایند و در نهایت از روش گیربکس، دیفرانسیل و پولوسها، بتوانند سبب گردش چرخها شوند. به جهت این کار، ضروری میباشد که نیروی موتور به گشتاور تبدیل شود. گپ رینگ ها به ملازم دیگر تلورانس های کمپرسور یک مورد قضیه گیج کننده برای برخی از تعمیرکاران می باشند. ادله این فرمان نیز آن میباشد که بیشترین میزان گشتاور در یک به دور موتور مختص رخداد میافتد. بعضا از نشانه ها به جهت تشخیص خرابی پیستون و رینگ پیستون میباشند که به شکل مشترک بوده و سوای اینکه موتور گشوده شود، کلیدی دیدن همین علائم، مسلما باید حساس مراجعه به مکانیک کارشناس موتور، نسبت به تماشا اتومبیل اقدام نمایید. پیستون های بیضی شکل که برای پرهیز از چسپیدن پیستون به سیلندر(گریپاژ)ساخته می شود حیاتی ابعاد خاصی طرح می گردد.به طوری که در دیده می شود قطر پیستون که در محور تکیه گاه گژن پین قرار دارااست به اندازه۰۰۶/۰ اینچ یا این که ۱۵/۰ میلیمتر از قطر دیگر کوچکتر میباشد و قطر پیستون در روی محور ۴۵ جايگاه ای نسبت به محور ۰۰۳٫۰ اینچ یا ۰۷۵/۰ میلیمتر کوچکتر از بزرگترین قطر پیستون است. میزان شکاف واقعی فی مابین پیستون و سیلندر در اشکال موتورها مختلف می باشد و برای بدست آوردن بهترین مقدار لقی در بین پیستون و سیلندر بایستی به دستورالعمل سازنده و دفترچه تعمیراتی اتومبیل مراجعه کنید. بهترین پیستون به جهت موتورهای مسابقهای چیست ؟ همینطور از آنجایی که حداکثر گشتاور معمولا در دورهای تحت واقعه میافتد، در کامیونها هم به جهت کشیدن بارهای سنگین به گشتاور بالا نیاز داریم. اما در صورتی که بخواهیم یک قاعده کلی را بازگو کنیم، می بایست بگوییم که ماشینهای اهمیت اسب بخار بیشتر، شتاب و عجله بهتری دارا‌هستند و این در حالی میباشد که ماشینهای اهمیت گشتاور بالاتر، عجله اول بهتری دارا‌هستند و در سرعتهای تحت هم عملکرد بهینهای را از خود نشان میدهند. در ادامه به معرفی گشتاور میپردازیم و سپس فرق گشتاور و اسب بخار را بیان میکنیم. با نگاهی به تصویر پایین می تواند بهتر به مضمون‌ گفته شده پی ببرید. در رابطه اهمیت مفهوم اسب بخار حتمی می باشد به یک مورد دیگر نیز اعتنا کنیم. درصورتیکه اعتنا کرده باشید، در بخش اعظم مواقع، زمانی که میخواهند به مقدار اسب بخار برای یک ماشین اشاره کنند، از مفهوم دیگری به اسم بدور موتور نیز استفاده میشود. این موتور ها بنا به دلایلی همچون مصرف سوخت، صدا و آلایندگی اکثر و همینطور ساختار فنی آن، به جهت ماشین های سواری کاربردی ندارند. و یکی از از نماد های بروز همین نقص‌ آن می باشد که آب رادیاتور زیر فشار قرار می گیرد و مهم فشار از لوله سرریز رادیاتور به خارج می ریزد که نشانه قطعی وجود نشتی در واشر سر سیلندر می باشد . عایق بندی و روغن کاری محفظه احتراق، سیلندر و پیستون و دوری از ساخت لقی و همینطور ساخت عایق به جهت نفوذ آب یا ضد یخ به محیط احتراق، از پاراگراف مهمترین وظایف رینگ پیستون ها است.

حتما بخوانید:
راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه - ایران خانم
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesKamagrasu tesisatçısıGeri Getirme Büyüsü